Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company
Gatialová, Martina ; Novak,, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the proposal for the improvement of the communication mix in a selected company. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical knowledge about marketing and definitions of selected analyzes. The second part consists of analysis of environment of the selected company and marketing research concerning the satisfaction of the company's existing foreign customers. The final part contains the proposals for improving the communication mix, which were created based on the analysis.
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Gálová, Sandra ; Šabatka,, Juraj (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the international marketing strategy of the expansion of a Czech company, which is focused on the construction industry. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis provides the theoretical background. The second part deals with the analysis of the current situation with regard to the specific company and the market research on which it focuses. The third part includes the specific recommendations for expansion, based on the analytical part of the thesis.
Expanze na zahraniční trhy
Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu expanze na zahraniční trhy pro strojírenský podnik. V práci jsou obsažena teoretická východiska, analýza současné situace podniku a jeho okolí, dále analýza vybraných zahraničních trhů se zaměřením na rakouský trh. Poslední část je věnována návrhu a doporučení ke vstupu podniku na rakouský trh.
Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vhodným způsobem vstupu podniku na nový zahraniční trh. Po seznámení se společností následují analýzy externího a interního prostředí. Práce ověřuje vhodnost vybraného cílového trhu, řeší výběr produktového portfolia. Dále také uvádí a ověřuje předpoklady chování nového trhu. V závěrečné části je navržen vhodný způsob vstupu na cílový trh, kroky a opatření, které by sledovaný podnik neměl opomenout.
The Marketing Mix Proposal in the Comapany
Hostinová, Zuzana ; Lazár, Lubor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The thesis should serve as a basis for strengthening the marketing mix Molpir, which became the European representative of MSI corporations and acts as an innovator, integrator and distributor of multimedia systems for buses, trains, ships and other mobile vehicles. The company proposes to improve the product, focusing on the user. I hope that my ideas and insights will help the company in its subsequent success in the market and increase the marketability of multimedia devices in the European market.
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Model marketingu elektronického obchodování
Mejzlík, Vojtěch ; Hejátko,, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ mezinárodního modelu spolupráce mezi oblastí Jižní Ameriky a Evropskou Unií s následnou implementací optimalizace a zavedením marketingové strategie pro návrh elektronického modelu obchodování s konkrétními produkty určenými pro trh Evropské Unie. Výsledkem je posílení celkové přínosnosti, výkonnosti a efektivity rozvíjejících se zemí za předpokladu zavedení biregionální obchodní spolupráce díky elektronickému obchodování.
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Eclerová, Aneta ; Pukovec, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretická východiska marketingového mixu a jeho základní charakteristiku. Druhá praktická část detailně zkoumá současný stav společnosti a obsahuje analýzu marketingového mixu. Poslední závěrečná část se věnuje návrhům na zlepšení marketingového mixu a informovanosti o společnosti a na propagaci jejích produktů.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.